четвер, 24 квітня 2014 р.
Модуль 9. Рефлексія
У цьому модулі учасники обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання та як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні. Проаналізували необхідність здійснення диференціації для навчання різних учнів, оскільки за умови, коли навчальні потреби різних учнів задовольняються, в них підвищується мотивація навчання та покращуються їхні оцінки. Кожному учню потрібна індивідуальна підтримка та адаптація навчального матеріалу до його особливостей. Учням також потрібне середовище (оточення, умови, засоби і відповідний психологічний клімат), яке б дозволило їм використовувати свої сильні сторони та задовольняти свої навчальні інтереси при отриманні знань та формуванні навичок.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар